Tiger of Sweden
- ‹
- ›
Tiger of Sweden
Tiger of Sweden on – tietenkin – ruotsalainen merkki, jonka räätälit Markus Schwartzman ja Hjalmar Nordström perustivat vuonna 1903 Uddevallassa. Alun perin tavoitteena oli tehdä miesten pukuja ja houkutella ruotsalaiset miehet räätäleiden sijasta brändin putiikkeihin ostamaan valmiiksi ommeltuja pukuja, jotka olivat saman tien valmiita käytettäviksi.
Nykyään Tiger of Swedenin omistaa tanskalainen konserni IC Companys, ja brändin tunnusmerkkinä on minimalistinen skandinaavinen design. Pukujen lisäksi brändi tunnetaan naisten ja miesten ready-to-wear mallistoista, farkkumallistoista ja laajasta valikoimasta asusteita, aurinkolaseja ja kenkiä. Löydät niitä kaikkia täältä, sillä olemme valikoineet sivuillemme parhaat tuotteet – ja vielä hyvään hintaan. Meidän Tiger of Sweden -alennusmyynnistämme voit löytää upeita malleja fantastiseen hintaan.
Skandinaavista eleganssia
Puvut ja jakkupuvut ovat nykyään Tiger of Sweden:in ydinosaamista. Puhumme vaatebrändistä, joka on synonyymi puhtaille leikkauksille ja korkealle laadulle. Brändi on klassinen, elegantti, puhdaslinjainen ja muodikas, ja siksi se on hyvin pidetty muotitietoisten naisten ja miesten piirissä.
Kun investoit jakkupukuun tai pukuun, et saa vain klassista ’uniformua’, jota voit käyttää kaikissa virallisissa tilaisuuksissa, vaan myös bleiserin, jota voit käyttää farkkujen ja paitapuseron kanssa luomaan rennomman casual-lookin. Valitsemalla Tiger of Sweden:in jakkupuvun tiedät, että sen laatu ja malli ovat huippuluokkaa. Jos haluat nähdä jakkupukuja muista hintaluokista, voit tutustua miesten pukujen valikoimaamme, josta löytyy suuri määrä Tiger of Sweden ale -tuotteita ja muita vaatemerkkejä.
Tiger of Sweden ei suunnittele kauniita ja tyylikkäitä vaatteita vain miehille. Naisten kannattaa ehdottomasti valita tuotteita Tiger of Sweden:in mallistosta, josta mm. löytyy naisellisia Tiger of Sweden - mekkoja ja elegantteja takkeja. Sieltä löytyy jotain jokaiseen makuun!
Poliittisia viestejä kansainvälisellä catwalkilla
Tiger og Swedenin suunnittelija Andreas Gran yhdisti vuonna 2016 muotia ja politiikkaa merkin miesten Kevät/Kesä 17 -mallistossa, jossa näkyi vahvasti etniset kuviot ja rohkeat leikkaukset kuten halterneck-kaulukselliset topit, lyhyet pikkutakit ja mesh-kankaasta tehdyt t-paidat. Huomiota herättävin viesti löytyi kuitenkin hikinauhoista ja rannekkeista, johon oli koristettu tekstillä 'Third Culture Kids'. Teksti tulee nähdä viittauksena siihen nuoreen sukupolveen, joka on onnistunut yhdistämään ne eri kulttuurit, joiden keskellä he ovat kasvaneet, aivan uudeksi, kolmanneksi kulttuuriksi.
Tämä hybridinen ajattelu ja punainen lanka oli selvästi esillä mallistossa, jossa Andreas Gran selvästikin kokeili yhdistellä klassisia tuotteita, uutta cutting-edge tyyliä ja katumuotia. Tämä on todiste vahvasta brändistä, joka ultra-eleganssista estetiikasta huolimatta uskaltaa eksperimentoida ja luoda uusia tendenssejä.
Oletko hulluna Tiger of Swedenin tuotteisiin? Katso myös: